Ako môžu Google Ads pomôcť stavebnej firme?

  • Firme, ktorá pôsobila bez webstránky sme založili web a sociálne profily, nastavili Google Ads účty a kampane a rozbehli reklamy pre potenciálnych klientov v okolí, ktorí hľadali stavebné firmy
  • Za 4 mesiace bežania kampane s menším rozpočtom sme dokázali firme Tarko priniesť také množstvo kvalifikovaných vyplnení formulára, že firma zaplnila plánované zakázky na najbližšieho polroka.
  • Lokalizovanie kampane oslovilo ľudí v okolí pôsobenia firmy, ktorí mali záujem o rôzny druh stavebných prác
  • Oproti pôvodnému nastaveniu so Smart kampaňami sme dokázali zdvihnúť mieru prekliku z 3% na 6%, takže klient míňal peniaze na reklamu efektívnejšie
  • Pokryli sme 10% hľadaní stavebných dopytov na západnom Slovensku a kampaň plánujeme rozširovať po expanzii firmy

Ak máte záujem pozrieť sa, ako stránka vyzerá, nezabudnite zavítať na Tarko.